Voor vragen of opmerkingen kun je via dit formulier contact met ons opnemen. We nemen op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.
Telefonisch bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur op 0031-541-870145.
Voor een klacht, of een retour maak dan gebruik van het klacht-retourformulier voor een snelle afhandeling.
Tip: kijk ook eens op Meest gestelde vragen
Verzending door heel Nederland is gratis bij een bestelling vanaf €39.00. Bij een bestelling lager dan dit bedrag rekenen wij verzendkosten van €4.95.
Verzendkosten BelgiëDe verzending is gratis bij een bestelling vanaf €39.00. Bij een bestelling lager dan dit bedrag rekenen wij verzendkosten van €4.95.
Verzendkosten buiten BE en NLVoor bestellingen buiten België en Nederland, gelden er verschillende tarieven. Deze extra toeslag wordt automatisch getoond bij uw landkeuze in stap 2 van het bestelproces.
Krijg ik mijn verzendkosten retour als ik in twee shops bestel?Helaas is het (nog) niet mogelijk om bestellingen samen te voegen. Ons systeem laat het op dit moment niet toe om te werken met één winkelmandje. Hierdoor verzenden wij bestellingen afzonderlijk van elkaar en blijven de verzendkosten staan.
Wij verzenden alle pakketten standaard met PostNL. Dit kan naar uw huisadres of een ander afleveradres. Een afhaalpunt van PostNL kiezen is ook mogelijk.
Track & TraceOp de dag van verzending ontvangt u van ons een e-mail met daarin de track & trace code van PostNL. Hiermee is uw levering te volgen en kunt u een tijdsindicatie opvragen voor de aflevering. U ontvangt de e-mail met de link nadat we uw bestelling hebben ingepakt en verzonden. Dit is op werkdagen mogelijk tot 23.00 uur.
Bezorgen in het buitenlandMomenteel leveren wij in België, Nederland, Duitsland en Oostenrijk. Verzenden naar andere landen is (nog) niet mogelijk.
Bezorging tijdens feestdagenOok rond de feestdagen streven wij ernaar om uw pakket op tijd te bezorgen. U kunt ons daarbij helpen door uw bestelling tijdig voor een feestdag te plaatsen. Het is verstandig rekening te houden met de eventuele wijzigingen in het bezorgschema van PostNL. De geplande afleverdatum kunt u terug vinden in het bestelproces. Mocht u meer informatie over de actuele bezorgdagen willen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 0031-541-870145.
Bestelling afhalenHet is mogelijk om uw bestelling af te halen. Dit kan aan de Waterwinweg 9 in Oldenzaal (Nederland). Als u uw bestelling af wilt halen, mag u dit aangeven tijdens het bestelproces. Bij stap 2 is er ruimte om dit te vermelden in het opmerkingenveld. Wij nemen na ontvangst van de bestelling contact met u op om het afhalen te bevestigen.
Niet thuis voor bezorging, wat nu?Wanneer u niet thuis bent, zal PostNL het pakket aanbieden bij de buren. Als ook de buren niet thuis zijn, zal het pakket naar een afhaalpunt van PostNL worden gebracht. PostNL laat geen briefje meer achter in de brievenbus, maar zal u via e-mail informeren. U kunt ook de app van PostNL downloaden waarin deze bezorginformatie te vinden is.
Bestellingen die wij versturen, bevatten geen factuur of pakbon. De factuur wordt uiteraard nog wel per e-mail verstuurd. We zijn gestopt met het printen en meesturen van pakbonnen omdat we hiermee inkt, energie en papier besparen. Wel zo duurzaam!
Hoe weet ik dat mijn bestelling is verzonden?Om u zoveel mogelijk op de hoogte te houden van uw bestelling, ontvangt u van Kinderkoffer.be één werkdag voor aflevering een e-mail ter bevestiging van de bezorging. In deze e-mail staat dat uw bestelling met succes is verzonden en staat tevens de track-and-trace code vermeld, zodat u de levering kunt volgen.
Kies uw eigen bezorgdatumU kunt uw pakket laten bezorgen wanneer het uitkomt. In stap 2 van het bestelproces staat de eerst mogelijke afleverdatum automatisch aangegeven. Wilt u graag uw bestelling op een andere datum afgeleverd krijgen, dan kunt u in de kalender eenvoudig de door uw gewenste datum kiezen. In verband met logistieke redenen kunt u ongeveer 2,5 week vooruit plannen.
Afleveren op een ander adresIndien gewenst kunt u een afwijkend afleveradres doorgeven. Bij de bestelprocedure vult u eerst uw eigen adresgegevens in. Vervolgens kunt u onderaan deze pagina een extra optie “afwijkend afleveradres” aanvinken. Wanneer je deze aanvinkt, kunt u een ander afleveradres opgeven.
KadopapierVeel producten van onze webshop zitten verpakt in grote stevige dozen. Dit om ze te beschermen voor verzending. Het is in ons logistieke traject (nog) niet mogelijk om deze als geschenk in te pakken.
Maatwerk bestellenOnder maatwerk verstaan wij de gepersonaliseerde producten zoals een kinbeschermer, naamsticker en gegraveerd onderdeel. Past het maatwerk op een hoofdproduct? Dan hebben we het maatwerk eraan gekoppeld als bijpassende accessoire. Ook krijgt u het bijpassende maatwerk te zien wanneer u een hoofdproduct in de winkelmand doet.
Betalen kan op verschillende manieren. Je kunt bij ons o.a. kiezen voor:
Nederlandse klanten kunnen ook kiezen om via iDeal de betaling te voldoen.
Hoe werkt vooruitbetalen?Wanneer u kiest voor de optie vooruitbetalen, maakt u zelf het verschuldigde aankoopbedrag naar onze rekening over. Dit kan aan de hand van de factuurgegevens die u ontvangt na afronding van uw bestelling. Zodra wij de betaling ontvangen en verwerkt hebben, kunnen we uw bestelling versturen.
Achteraf betalenHelaas is het niet mogelijk achter te betalen. De betaling moet geheel aan ons voldaan zijn voordat wij de producten kunnen versturen.
U kunt het product ongemonteerd en in de originele verpakking retour zenden. Wij willen u vragen uw bestelling retour te melden via het retourformulier. Hierna ontvangt u een retourlabel waarmee u het pakket kosteloos kunt versturen. Voor de volledige voorwaarden verwijzen wij naar onze algemene voorwaarden.
Retourprocedure vanuit BelgiëVanuit België kunt u uw bestelling kosteloos retour sturen. Wij vragen u om hiervoor contact op te nemen via 0031-541-870145 (tijdens kantooruren) of via ons contactformulier. Wij sturen u hierna een retourlabel toe waarmee het verzenden gratis is. Voor de volledige voorwaarden verwijzen wij naar onze algemene voorwaarden.
Voorwaarden om bestellingen te retournerenU mag uw bestelling van Kinderkoffer.be retourneren, indien u voldoet aan de volgende voorwaarden:
Ik voldoe niet aan bovenstaand. Ook geen enkel probleem, we helpen u als volgt:
In bovenstaande gevallen keren we u 75% van je aankoopbedrag uit.
Is retourneren gratis?Ja, indien u voldoet aan onze retourprocedure en -voorwaarden zijn de retourkosten voor onze rekening.
Bestelling omruilen
Indien u een artikel wilt ruilen, dient u deze retour te sturen (dit kan via de retourpagina). Om het juiste artikel te verkrijgen dient u een nieuwe bestelling te plaatsen.
Geld retourZodra wij uw bestelling in goede orde hebben ontvangen, wordt het betaalde bedrag naar uw rekening terug gestort. U ontvangt een bevestiging van ons wanneer wij het geld hebben teruggestort.
ZichttermijnU heeft een wettelijk zichttermijn van 14 dagen. Bij Kinderkoffer.be geven wij u een zichttermijn van 100 dagen waarbinnen u een product kunt retourneren.
Retourneren maatwerkOnder maatwerk verstaan wij de gepersonaliseerde producten zoals een kinbeschermer, naamsticker en gegraveerd onderdeel. Omdat deze producten speciaal op verzoek worden gepersonaliseerd, zijn deze producten uitgesloten van ruilen en retourneren.
Heeft u een verkeerd artikel ontvangen? Wij betreuren dit, maar we zullen dit zo snel mogelijk voor u gaan oplossen. U kunt ons hiervoor contacteren op 0031-541-870145 (tijdens kantooruren).
Ontbrekend onderdeel
Wanneer er een onderdeel ontbreekt kunnen wij deze vaak vanuit eigen voorraad aan u naleveren. In sommige gevallen dienen wij het onderdeel te bestellen bij de leverancier. In beide gevallen zullen wij u uitgebreid informeren over de levertijden. Graag willen we u vragen ons contactformulier in te vullen. We zullen dan zo spoedig mogelijk contact opnemen.
Losse onderdelen nabestellenVoor sommige artikelen in onze webshop kunnen we losse onderdelen leveren. Dit betreft enkel merken en artikelen die wij verkopen op de website. Mocht u een onderdeel nodig hebben, dan kunt u ons contacten op 0031-541-870145 (tijdens kantooruren) of via ons contactformulier.
Het lukt mij niet om een product te monteren.Wanneer het monteren van een product niet geheel naar wens gaat kan dit zeer frustrerend zijn. Wij willen u graag van dienst zijn en u voorzien van enkele tips rondom de montage. U kunt daarvoor tijdens kantooruren contact opnemen met onze klantenservice via (0031-541-870145) of een bericht sturen via ons contactformulier.
Neem gerust contact op met onze klantenservice via het telefoonnummer 0031-541-870145, bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur. Onze medewerkers staan u dan graag te woord.
Bereikbaarheid per e-mailVoor vragen of advies, kunt u ons per e-mail bereiken via ons contactformulier. Onze medewerkers reageren doorgaans binnen 24 uur op doordeweekse dagen.
KlachtenOns streven is dat u tevreden bent met alles wat je bij Kinderkoffer.be koopt. Mocht een artikel onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging of heeft u een klacht? Neem dan meteen contact met ons op. We helpen u graag en staan altijd voor u klaar om het probleem zo snel mogelijk voor u op te lossen, waar dit mogelijk is!
PostadresKinderkoffer.be
Waterwinweg 9
7572 PD Oldenzaal
Nederland
Kinderkoffer.be
Waterwinweg 9
7572 PD Oldenzaal
Nederland
Let op: Bij afhalen van uw bestelling dient u dit vooraf te melden.
Kinderkoffer.be is een onderdeel van XLshop group B.V. te Oldenzaal.
Waterwinweg 9
7572 PD Oldenzaal
Website: home
E-mail: contactformulier
Nederland:
Handelsregister 54277639
BTW nummer NL851240045B01
Rabobank 1664.37.271
Belgie:
BTW nummer 0535.635.879
Voor overige landen:
IBAN-number: NL13 RABO 0166 4372 71
SWIFT/BIC CODE: RABONL2U
Wij zijn het volledig eens met de voorwaarden van keurmerken als thuiswinkelwaarborg en handelen ook naar de voorwaarden hiervan. Echter zijn wij van mening dat de zeer hoge kosten die we moeten maken om een keurmerk te mogen voeren niet meer van deze tijd is.
BeoordelingenNa aankoop wordt u in de gelegenheid gesteld om een beoordeling achter te laten. Dit is geheel vrijblijvend. Met uw beoordeling helpt u ons de kwaliteit te waarborgen en te verbeteren. Zo kunnen wij de juiste producten en service blijven waarborgen.
Al onze producten liggen in ons eigen magazijn en worden dagelijks verstuurd en aangevuld.
Hoe zie ik of het product op voorraad is?Onze website is volledig geautomatiseerd en gekoppeld aan onze magazijnvoorraad. Bij elke bestelling past de voorraad zich automatisch aan. Bij elk product ziet u direct of het product aanwezig is en de levertijd binnen één werkdag gerealiseerd kan worden.
Onze scherpe tarieven laten het niet toe om op rekening te betalen. U kunt de bestelling plaatsen via vooruitbetalen. Na ontvangst van de betaling van uw factuur wordt uw bestelling verzonden.
Is er kwantumkorting?Bij grote bestellingen verzoeken wij u contact met ons op te nemen, om een passend aanbod voor u te maken.